Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13972
Title: Розробка програми розвитку координаційних здібностей підлітків засобами екстремальних видів рухової активності
Other Titles: Program of Coordination Abilities Development of Schoolchildren Aged 13–14 Years old by Means of Extreme Motor Activity Types
Authors: Іванишин, Юрій Ігорович
Ковальчук, Лідія Валеріївна
Презлята, Ганна Василівна
Ivanyshyn, Yuriy
Kovalchuk, Lidiya
Prezliata, Hanna
Bibliographic description (Ukraine): Іванишин Ю. І. Розробка програми розвитку координаційних здібностей підлітків засобами екстремальних видів рухової активності / Юрій Іванишин, Лідія Ковальчук, Ганна Презлята // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 85-90.
Issue Date: 2017
Date of entry: 23-Apr-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: координаційні здібності
екстремальні види рухової активності
підлітки 13–14 років
coordination abilities
motor activity extreme types of motor activity
adolescents aged 13–14 years
Abstract: На думку значної частини дослідників стан низької фізичної підготовленості та рухової активності учнів підліткового віку зумовлений малоефективною системою позакласної роботи в сучасній школі, якій притаманний авторитарний підхід до планування занять, де не беруть до уваги інтереси та бажання учнів. Тому актуальним залишається питання пошуку способів активізації залучення підлітків до занять руховою активністю. Мета дослідження – розробити авторську програму розвитку координаційних здібностей учнів 13–14 років засобами екстремальних видів рухової активності та модель її впровадження. Результати. Авторська програма розвитку координаційних здібностей учнів 13–14 років засобами екстремальних видів рухової активності є продуктом інтеграції цільового, змістового, процесуального та результативного компонентів. Вони включають інформаційно-мотиваційний, діяльнісний та самостійно-компетентнісний етапи. Висновки. Застосування програми розвитку координаційних здібностей підлітків 13–14 років демонструє доцільність використання засобів екстремальної рухової активності, а також необхідність її упровадження в позаурочні форми фізичного виховання школярів. A great number of researchers consider that the low level of physical preparedness and motor activity of pupils of adolescent age is preconditioned by an ineffective system of extracurricular activities in school where their interest and desires are not taken into account. That is why the question of searching the ways to increase adolescents’ involvement in motor activity is still topical. The purpose of the study is to develop an author's program of coordination abilities development of schoolchildren aged 13–14 years old by means of motor activity extreme types and the model of its implementation. Results. The author’s program of coordination abilities development of schoolchildren aged 13–14 years old by means of motor activity extreme types is the product of target, content, procedural and productive components integration. They include informational and motivational, activity and self-competence stages. Conclusions. Implementation of the author’s program of coordination abilities development of schoolchildren aged 13–14 years old demonstrates the expediency of extreme motor activity means using, as well as the necessity to implement it in extracurricular forms of physical education of schoolchildren.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13972
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuriy Ivanyshyn, Lidiya Kovalchuk, Hanna Prezliata.pdfОсновна стаття476,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.