Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13773
Назва: Механізми модернізації фахової підготовки вчителя до професійної діяльності в початковій школі сільської місцевості України (ІІ половина ХХ – початок ХХІ століття)
Інші назви: Mechanisms of teacher training modernization for professional work in rural primary schools of Ukraine (the second half of XX - beginning of XXI century)
Автори: Берладин, Ольга
Berladyn, O.
Бібліографічний опис: Берладин, О. Механізми модернізації фахової підготовки вчителя до професійної діяльності в початковій школі сільської місцевості України (ІІ половина ХХ - початок ХХІ століття) / О. Берладин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (350) : Серія : Педагогічні науки. - С. 5-11
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 16-бер-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: модернізація
фахова підготовка майбутнього вчителя
стандартизація професійно-педагогічної підготовки
початкова школа сільської місцевості
механізми модернізації
modernization
professional training of future teacher
standardization of vocational and educational training
primary school in rural areas
mechanisms of modernization
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему оновлення підготовки вчителя до професійної діяльності в початковій школі сільської місцевості України в умовах євроінтеграції; узагальнено історико-педагогічний досвід в окреслених хронологічних межах; обґрунтовуються можливості використання вітчизняного та зарубіжного (британського) досвіду в підготовці учителів загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня сільської місцевості. Основну увагу зосереджено на висвітленні механізмів модернізації підготовки фахівця до педагогічної професійної діяльності, серед яких провідними визначено розробку і дотримання єдиної системи стандартів професійної підготовки в контексті загальних, інтегрованих вимог до його компетентності, підвищення уваги до методичної підготовки та педагогічної практики, поєднання традиційного та інноваційного в ході сучасного реформування цієї галузі, оновлення організаційно-змістових засад з урахуванням європейського виміру освіти, з метою підвищення конкурентоздатності та забезпечення якості освіти. Окреслені позитивні тенденції дозволили виокремити основні механізми модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи сільської місцевості. The article raises the problem of updating teacher training for professional activity in rural primary schools of Ukraine in terms of European integration; summarizes the historical and pedagogical experience in chronologically defined limits; substantiates the possible use of domestic and foreign (British) experience in training teachers for rural primary schools. The study is to highlight the key aspects of national and international modernization mechanisms experience for competitive professional teacher training for the modern primary schools in rural areas. The main focus is on highlighting mechanisms for upgrading (modernization) teachers professional training, such as development and compliance with defined system of standards for professional training in the context of the common integrated requirements for their competence, teachers skills to manage their educational and students training activities; modernizing the content of future teachers training, curriculum reorientation to European standards to strengthen the integration of theoretical subjects of pedagogical cycle; ensuring continuity of professional training; increasing attention to methodological training and teaching practice; a combination of traditional and modern innovation in the reform of this sector; updating of organizational and semantic principles taking into account the European dimension of education, in order to improve competitiveness and quality assurance. Designated positive trends have allowed us to distinguish the main mechanisms of professional training modernization of future experts in primary school in rural areas.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13773
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 1 (350)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Берладин_4-9.pdf519,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.