Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерпелюк, Володимир-
dc.contributor.authorTerpelyuk, V.-
dc.date.accessioned2018-03-15T15:14:58Z-
dc.date.available2018-03-15T15:14:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерпелюк В. Віктимна поведінка підлітків як соціально-педагогічне дослідження / В. Терпелюк // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. – Луцьк, 2017. – № 2(351). – С. 74–79.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13771-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано рівень розробленості питання віктимної поведінки, визначено її характерні ознаки у підлітків, подано авторське розуміння поняття «віктимна поведінка підлітків», розглянуто проблему адаптації віктимних підлітків – потенційних жертв несприятливих умов соціалізації (ЖНУС), підвищену віктимність дітей, сутність віктимної поведінки підлітків з позиції соціально-педагогічної науки, виділені фактори виктимізації підлітків - учнів загальноосвітніх шкіл (особистісно-індивідні та соціальні). Згідно із принципом системності розвитку психолого-педагогічної діяльності визначено низку завдань соціально-педагогічної профілактики віктимної поведінки підлітків до умов соціуму, що передбачають сприяння значущій самореалізації особистості. In the article the level of developed of question of victimi conduct is analysed, its characteristic signs at teenagers are definite, the author nde anding of no ion « ic im cond c of eenage » i gi en, considers the problem of adaptation victim teenagers, potential victims of unfavorable socialization conditions (PNUS), increased victimhood of children, еssence of victim conduct of teenagers is exposed from positions of social-pedagogical science, the factors of victimization of adolescents - pupils of comprehensive schools (personal, individual and social) are highlighted. According to the principle of systematic development of psycho-pedagogical activity a number of tasks of socio-pedagogical prevention of victim behavior of adolescents to the conditions of society are determined, providing for the promotion of a significant self-realization of the individual.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectжертва соціалізаціїuk_UK
dc.subjectвіктимністьuk_UK
dc.subjectвіктимізаціяuk_UK
dc.subjectвіктимна поведінкаuk_UK
dc.subjectвіктимна поведінка підлітківuk_UK
dc.subjectthe victim of socializationuk_UK
dc.subjectvictimizeuk_UK
dc.subjectvictimizationuk_UK
dc.subjectvictim conductuk_UK
dc.subjectvictim conduct of teenagersuk_UK
dc.titleВіктимна поведінка підлітків як соціально-педагогічне дослідженняuk_UK
dc.title.alternativeVictim behavior of teenagers as a socio-pedagogical researchuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 2 (351)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Терпелюк_74-79.pdf251,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.