Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧосік, Леся-
dc.contributor.authorМандзюк, Соломія-
dc.contributor.authorChosik, L.Y.-
dc.contributor.authorMandzjuk, S.Y.-
dc.date.accessioned2018-03-15T13:30:37Z-
dc.date.available2018-03-15T13:30:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧосік Л., Мандзюк С. Використання дидактичних ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів з математики / Л. Чосік, С. Мандзюк // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. – Луцьк, 2017. – № 2(351). – С. 40–44.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13764-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні аспекти використання дидактичних ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів з математики. Визначено роль та обґрунтовано доцільність використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів математики. Розглянуто складові дидактичної гри та узагальнено вимоги до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі. Під час проведення уроків математики з використанням дидактичних ігор адекватність дидактичних ігор змісту уроків; математичний зміст має бути посильним для кожної дитини та відповідати дидактичній меті уроку та віковим особливостям учнів; правила гри – прості і чітко сформульовані; підсумок уроку – чіткий і справедливий. За умов максимального поєднання дидактичної гри з іншими методами і прийомами навчання вона забезпечить активізацію навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів у навчанні математики. The article covers the theoretical aspects of the use of didactic games in order to enhance the educational and cognitive activity of junior pupils in mathematics. The role and justification of the use of didactic games in the training of younger students of mathematics is substantiated. The components of the didactic game are considered and the requirements for the use of didactic games in mathematics lessons in elementary school are generalized. During conducting mathematics lessons using didactic games, the adequacy of teaching games is the content of lessons; the mathematical content should be suitable for each child and correspond to the didactic purpose of the lesson and the age-specific features of the pupils; rules of the game – simple and clearly articulated; the lesson is clear and just. Under the conditions of maximal combination of didactic game with other methods and methods of training, it will provide activation of educational and cognitive activity of junior pupils in the study of mathematics.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectграuk_UK
dc.subjectдидактична граuk_UK
dc.subjectактивізаціяuk_UK
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UK
dc.subjectматематикаuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectgameuk_UK
dc.subjectdidactic gameuk_UK
dc.subjectactivizationuk_UK
dc.subjecteducational and cognitive activityuk_UK
dc.subjectmathematicsuk_UK
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UK
dc.titleВикористання дидактичних ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів з математикиuk_UK
dc.title.alternativeUse of didactic games to enhance the educational and cognitive activity of junior schoolchildren in mathematicsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 2 (351)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чосік, Мандзюк_40-44.pdf217,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.