Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13634
Title: Вертебрологія як метод комплексної реабілітації в умовах інклюзії
Other Titles: Vertebrology as a method of complex rehabilitation in conditions of inclusion
Authors: Кузава, Ірина
Печерських, Володимир
Issue Date: 2017
Date of entry: 1-Feb-2018
Keywords: вертебрологія
мануальна терапія
інклюзивна освіта
психофізичні порушення
порушення опорно-рухового апарату
хребет
monitoring vertebrology
manual therapy
inclusive education
psychophysical disorders
disorders of the musculoskeletal system
the spine
Series/Report no.: Актуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;18
Abstract: У статті розкривається роль вертебрології як методу комплексної реабілітації осіб із психофізичними порушеннями в умовах інклюзивної освіти. Визначається поняття вертебрології як галузь медицини, що вивчає методики лікування хребта, оточуючих його тканин, суглобів, а також нервової системи за допомогою мануальної терапії. Зазначено, що лікар-вертебролог – це фахівець у галузі медицини, котрий володіє методами діагностики та лікування різноманітних захворювань хребта. Саме ця особливість і відрізняє його від невролога чи ортопеда, а його спеціалізація спрямована виключно на хребет. The article reveals the role of vertebrology as a means of complex rehabilitation of persons with psychophysical disorders in the conditions of inclusive education. The concept of vertebrology is defined as a branch of medicine that studies methods of treating the spine, surrounding tissues, joints, and also the nervous system by means of manual therapy. It is noted that the vertebrologist is an expert in the field of medicine, who has methods of diagnosis and treatment of various diseases of the spine. It is this feature that distinguishes it from a neurologist or an orthopedist, and its specialization is directed exclusively on the spine.
Description: Кузава І., Печерських В. Вертебрологія як метод комплексної реабілітації в умовах інклюзії / І. Кузава, В. Печерських // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 109-113.
Sponsorship: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13634
ISSN: 2415-8143
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузава, Печерських-109-113.pdf448,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.