Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13634
Назва: Вертебрологія як метод комплексної реабілітації в умовах інклюзії
Інші назви: Vertebrology as a method of complex rehabilitation in conditions of inclusion
Автори: Кузава, Ірина
Печерських, Володимир
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 1-лют-2018
Теми: вертебрологія
мануальна терапія
інклюзивна освіта
психофізичні порушення
порушення опорно-рухового апарату
хребет
monitoring vertebrology
manual therapy
inclusive education
psychophysical disorders
disorders of the musculoskeletal system
the spine
Серія/номер: Актуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;18
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається роль вертебрології як методу комплексної реабілітації осіб із психофізичними порушеннями в умовах інклюзивної освіти. Визначається поняття вертебрології як галузь медицини, що вивчає методики лікування хребта, оточуючих його тканин, суглобів, а також нервової системи за допомогою мануальної терапії. Зазначено, що лікар-вертебролог – це фахівець у галузі медицини, котрий володіє методами діагностики та лікування різноманітних захворювань хребта. Саме ця особливість і відрізняє його від невролога чи ортопеда, а його спеціалізація спрямована виключно на хребет. The article reveals the role of vertebrology as a means of complex rehabilitation of persons with psychophysical disorders in the conditions of inclusive education. The concept of vertebrology is defined as a branch of medicine that studies methods of treating the spine, surrounding tissues, joints, and also the nervous system by means of manual therapy. It is noted that the vertebrologist is an expert in the field of medicine, who has methods of diagnosis and treatment of various diseases of the spine. It is this feature that distinguishes it from a neurologist or an orthopedist, and its specialization is directed exclusively on the spine.
Опис: Кузава І., Печерських В. Вертебрологія як метод комплексної реабілітації в умовах інклюзії / І. Кузава, В. Печерських // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 109-113.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13634
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузава, Печерських-109-113.pdf448,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.