Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13623
Title: Критичне мислення як спосіб формування літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури
Other Titles: Critical thinking as a way of forming a literary competence in the classes of foreign literature
Authors: Вірста, Світлана
Issue Date: 2017
Date of entry: 1-Feb-2018
Keywords: освітній процес
компетентність
мислення
критичне мислення
ключові компетентності
літературна компетентність
компетентнісно орієнтовні завдання
educational process
competence
thinking
critical thinking
key competences
literary competence
competency oriented tasks
Series/Report no.: Інноваційні процеси в освіті;7
Abstract: У статті висвітлюються особливості сучасного компетентнісного підходу в освітньому процесі, що покликаний забезпечити соціалізацію учнів та їхню інтеграцію в сучасне суспільство, сформувати в них стійкі моральні принципи й світоглядні орієнтири, виховати особистість із національною свідомістю, громадянськими якостями й критичним мисленням, здатною до творчого вирішення життєвих задач, саморозвитку та самонавчання. Розглядаються аспекти формування ключових компетентностей та літературної компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури за умови використання методів критичного мислення та компетентнісно орієнтованих завдань на уроках зарубіжної літератури. Визначаються етапи базової техніки формування критичного мислення учнів. The article deals with the peculiarities of the modern competency approach in the educational process, which is intended to ensure the socialization of students and their integration into the modern society, to form stable moral principles and ideological orientations , to educate the person with national consciousness, civic qualities and critical thinking capable of creative problem-solving, self-development and self-education. The aspects of the formation of the key competences and students’ literary competence in the classes of foreign literature are considered, with the use of the critical thinking methods and competency-oriented tasks. The stages of the basic technology of a critical thinking formation are determined.
Description: Вірста С. Критичне мислення як спосіб формування літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / С. Вірста // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 51-56.
Sponsorship: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13623
ISSN: 2415-8143
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вірста-51-56.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.