Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмич, Оксана-
dc.contributor.authorКондратюк, Юлія-
dc.contributor.authorKuzmych, Oksana-
dc.contributor.authorKondtratiuk, Yulia-
dc.date.accessioned2017-12-05T18:32:01Z-
dc.date.available2017-12-05T18:32:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКузьмич О., Кондратюк Ю. Теоретичний погляд на стильові особливості синтаксису реклами // Лінгвостилістичні студії : наук. журн. / [редкол. : C. К. Богдан (голов. ред.) та ін.]. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. Вип. 5. C. 94-100.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81'367'42:659.123=161.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13410-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню сучасного стану досліджень синтаксису рекламного тексту. Простежено історію вивчення синтаксису реклами на матеріалі української та іноземних мов. Проблему синтаксичного оформлення рекламних текстів розглянуто в комплексі з іншими питаннями мовної організації української реклами. The article reveals the main trends in modern research of advertising text syntax. The study of this aspect of advertising text has been done on the materials from Ukrainian and foreign sources. The emphasis is laid on the comprehensive analysis of researches dealing with the issues of the Ukrainian advertisement text peculiarities. The problem of syntactic organization of advertising texts is considered in correlation with the other linguistic issues of Ukrainian advertising discourse.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстильuk_UK
dc.subjectсинтаксис рекламиuk_UK
dc.subjectфункція рекламиuk_UK
dc.subjectрекламний текстuk_UK
dc.subjectsyntax of advertisinguk_UK
dc.subjectfunction of advertisinguk_UK
dc.subjecttext advertisinguk_UK
dc.subjectsentenceuk_UK
dc.titleТеоретичний погляд на стильові особливості синтаксису рекламиuk_UK
dc.title.alternativeThe Syntax Characteristics of Advertising Text: Theoretical Aspect.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2016, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмич Кондратюк.PDF164,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.