Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльхова, Анастасія-
dc.contributor.authorOlkhova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2017-10-10T19:46:47Z-
dc.date.available2017-10-10T19:46:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОльхова А. Виміри професійної культури майбутнього педагога / А. Ольхова // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 39-42.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13295-
dc.description.abstractУ статті розглядаються аспекти професійної культури майбутнього педагога. Зроблено акцент на багатоаспектності означеного феномена. Детально розглянуто суть морально-правової культури як невід’ємної складової професіоналізму вчителя. Зокрема, виділено структурні компоненти, подано їх детальну характеристику. Автором підкреслюється, що процес формування морально-правової культури вчителя є важливим у цілісній системі підготовки вчителя, з конкретними етапами та специфікою. Зроблено узагальнення, що ефективність формування досліджуваної якості майбутнього педагога залежить від взаємодії чинників та механізмів впливу на означений процес. The article deals with aspects of professional culture of the future teacher. The accent was focused on variety of aspects defined phenomenon. The essence of the moral and legal culture as an integral part of teacher professionalism was considered in detail. In particular, structural components were identified and it was given their characteristics. The author emphasized that the formation of moral and legal culture of the teacher is important in an integrated system of teacher training with its particular stages and specific. It was summarized that effectiveness the formation studied quality of a future teacher depends on the interaction of factors and mechanisms which have influence on defined process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпрофесіоналізм педагогаuk_UK
dc.subjectморально-правова культураuk_UK
dc.subjectпрофесійна культураuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectморальні цінностіuk_UK
dc.subjectteacher professionalismuk_UK
dc.subjectmoral and legal cultureuk_UK
dc.subjectprofessional cultureuk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.subjectmoral valuesuk_UK
dc.titleВиміри професійної культури майбутнього педагогаuk_UK
dc.title.alternativeDimensions of professional culture future teachers’uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378.011.31:17.023.36-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-42.pdf366,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.