Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13293
Назва: Aspects of mathematical preparation of future primary school teacher
Інші назви: Аспекти математичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Olkhova, Nataliia
Olkhova, Nastya
Ольхова, Наталія
Ольхова, Настя
Бібліографічний опис: Olkhova N., Olkhova N. Aspects of mathematical preparation of future primary school teacher / N. Olkhova, N. Olkhova // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №2(5). – С. 86-90.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 10-жов-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: mathematical preparation
elementary school teacher
students
principles
математична підготовка
вчитель початкової школи
студенти
принципи
Короткий огляд (реферат): Based on the analysis of scientific-methodical literature and work experience at university the article deals with the actual problem of preparing primary school teacher in teaching Mathematics. The reasons of insufficient mathematical teacher preparation of this direction were highlighted and the way of future improvement this process was described. The author emphasized the priority provisions of methodological-mathematical preparation of students for development creative abilities of primary school children and concretized in detail their semantic nature. Conclusions were made regarding the relevance of mentioned aspect and it was outlined the prospects for further study. На основі аналізу науково-методичної літератури та досвіду роботи у ВНЗ у статті висвітлено актуальну проблему підготовки вчителя початкової школи до викладання математики. Виділено причини недостатньої математичної підготовки педагога означеного напряму, накреслено шляхи подальшого вдосконалення цього процесу. Автор виокремлює пріоритетні положення методико-математичної підготовки студентів до розвитку творчих здібностей молодших школярів, детально конкретизовано їх змістову сутність. Зроблено висновки стосовно актуальності заявленого аспекту, окреслено перспективи подальшого вивчення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13293
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-90.pdf457,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.