Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13281
Назва: Музичне мистецтво як засіб розвитку естетичного досвіду майбутніх вчителів музичного мистецтва
Інші назви: The art of music as a means of developing aesthetic experiences of future teachers of musical art
Автори: Анненкова, Наталія
Потапчук, Тетяна
Annenkova, Nataliia
Potapchuk, Tetiana
Бібліографічний опис: Анненкова, Н. Музичне мистецтво як засіб розвитку естетичного досвіду майбутніх вчителів музичного мистецтва / Н. Анненкова, Т. Потапчук // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 9-16. - Бібліогр.: 16 назв.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 10-жов-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: музичне мистецтво
естетичний досвід
естетична освіта і виховання вчитель музичного мистецтва
виконавець
фахівець
musical art
aesthetic experience
aesthetic education and upbringing a teacher of musical art
artist
specialist
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається вплив музичного мистецтва на формування естетичного досвіду особистості, що не відбувається автоматично, одним лише фактом буття, сприймання і переживання художнього твору. Для цього необхідна естетична освіта і виховання. Лише в цьому випадку мистецтво має можливість реалізувати свій потенціал у розвиткові особистості. Розкриваються аспекти спеціальної музичної (інструментальної) підготовки, яка включає дуже широкий спектр знань, умінь та навичок. Та головне завдання вчителя музичного мистецтва як виконавця полягає в тому, щоб діти не тільки слухали музику, а й почули, „відчули” її. Виконавець є співтворцем автора музики, саме від нього залежить те враження, що справляє твір на слухачів. The article reveals the influence of musical art in the formation of aesthetic experience of the individual that does not happen automatically, the mere fact of being, perception and experience of the artwork. This requires aesthetic education and upbringing. Only in this way art has the ability to realize their potential in personal development. In this perspective, a personality to musical activity will be one of the most active forms of aesthetic education, especially if we are talking about the formation of aesthetic experience of the future music teacher. Performance of musical works is an active kind of musical activity, which combines personal experience, that is, mythological, interpret in words or visual images, musical ideas, technical level, experience of creative activities, a correlation of logical and emotional in personality structure. Reveals aspects of special music (instrumental) training, which includes a very wide range of knowledge and skills. And the main task of the teacher of the musical arts as a performer is that the children not only listened to the music, but also heard, "felt" it. The contractor is a co-Creator of music, it depends on the impression the work on the audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13281
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-16.pdf425,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.