Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Название: Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа
Другие названия: Negatively-evaluative Potential of Modern Media
Авторы: Кузнєцова, Тетяна Василівна
Kuznetsova, T. V.
Писаренко, Лариса Михайлівна
Pisarenko, L. M.
Библиографическое описание: Кузнєцова Т.В., Писаренко Л.М. Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа /Т.В.Кузнєцова, Л.М.Писаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 16–19.
Дата публикации: 2016
Дата внесения: 29-июл-2017
Издательство: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ключевые слова: негативно-оцінний потенціал
negatively-evaluative potential
дискредитація опонентів
the discrediting of opponents
навішування ярликів
labeling
приписування опонентам прихованих цілей
prescribing to opponents hidden purposes
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено вплив негативно-оцінного потенціалу сучасних медіа. Зокрема, розглянуто комунікативні механізми, що формують негативну оцінку медіа тексту й зумовлюють негативний вплив на реципієнта. Проведений аналіз мас-медійних матеріалів засвідчив, що для створення негативно-оцінного потенціалу медіажурналісти використовують маніпулятивні прийоми (дискредитація опонентів, навішування ярликів, приписування опонентам прихованих цілей), що формують в аудиторії відповідні негативні настрої; порушують стандарти професійної етики, використовуючи лексеми, що несуть відверто негативну конотацію, подаючи незбалансовану інформацію. The article examines influence of negatively-evaluative potential of modern media. In particular it rates communication mechanisms, which form negative assessment of the media text and cause negative impact on the recipient. The conducted analysis of mass media material showed that for creating the negatively-evaluative potential of media journalists use manipulative methods (discredit opponents, labeling, prescribing opponents hidden purposes), which forms a corresponding negative mood of audience; violate standards of professional ethics using lexemes with overtly negative connotation, giving unbalanced information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kuznetsova T., Pisarenko L.pdf112,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.