Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Title: Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа
Other Titles: Negatively-evaluative Potential of Modern Media
Authors: Кузнєцова, Тетяна Василівна
Kuznetsova, T. V.
Писаренко, Лариса Михайлівна
Pisarenko, L. M.
Bibliographic description (Ukraine): Кузнєцова Т.В., Писаренко Л.М. Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа /Т.В.Кузнєцова, Л.М.Писаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 16–19.
Issue Date: 2016
Date of entry: 29-Jul-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: негативно-оцінний потенціал
negatively-evaluative potential
дискредитація опонентів
the discrediting of opponents
навішування ярликів
labeling
приписування опонентам прихованих цілей
prescribing to opponents hidden purposes
Abstract: У статті досліджено вплив негативно-оцінного потенціалу сучасних медіа. Зокрема, розглянуто комунікативні механізми, що формують негативну оцінку медіа тексту й зумовлюють негативний вплив на реципієнта. Проведений аналіз мас-медійних матеріалів засвідчив, що для створення негативно-оцінного потенціалу медіажурналісти використовують маніпулятивні прийоми (дискредитація опонентів, навішування ярликів, приписування опонентам прихованих цілей), що формують в аудиторії відповідні негативні настрої; порушують стандарти професійної етики, використовуючи лексеми, що несуть відверто негативну конотацію, подаючи незбалансовану інформацію. The article examines influence of negatively-evaluative potential of modern media. In particular it rates communication mechanisms, which form negative assessment of the media text and cause negative impact on the recipient. The conducted analysis of mass media material showed that for creating the negatively-evaluative potential of media journalists use manipulative methods (discredit opponents, labeling, prescribing opponents hidden purposes), which forms a corresponding negative mood of audience; violate standards of professional ethics using lexemes with overtly negative connotation, giving unbalanced information.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova T., Pisarenko L.pdf112,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.