Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнєцова, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorKuznetsova, T. V.-
dc.contributor.authorПисаренко, Лариса Михайлівна-
dc.contributor.authorPisarenko, L. M.-
dc.date.accessioned2017-07-29T18:01:37Z-
dc.date.available2017-07-29T18:01:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКузнєцова Т.В., Писаренко Л.М. Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа /Т.В.Кузнєцова, Л.М.Писаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 16–19.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 070.15-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051-
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив негативно-оцінного потенціалу сучасних медіа. Зокрема, розглянуто комунікативні механізми, що формують негативну оцінку медіа тексту й зумовлюють негативний вплив на реципієнта. Проведений аналіз мас-медійних матеріалів засвідчив, що для створення негативно-оцінного потенціалу медіажурналісти використовують маніпулятивні прийоми (дискредитація опонентів, навішування ярликів, приписування опонентам прихованих цілей), що формують в аудиторії відповідні негативні настрої; порушують стандарти професійної етики, використовуючи лексеми, що несуть відверто негативну конотацію, подаючи незбалансовану інформацію. The article examines influence of negatively-evaluative potential of modern media. In particular it rates communication mechanisms, which form negative assessment of the media text and cause negative impact on the recipient. The conducted analysis of mass media material showed that for creating the negatively-evaluative potential of media journalists use manipulative methods (discredit opponents, labeling, prescribing opponents hidden purposes), which forms a corresponding negative mood of audience; violate standards of professional ethics using lexemes with overtly negative connotation, giving unbalanced information.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнегативно-оцінний потенціалuk_UK
dc.subjectnegatively-evaluative potentialuk_UK
dc.subjectдискредитація опонентівuk_UK
dc.subjectthe discrediting of opponentsuk_UK
dc.subjectнавішування ярликівuk_UK
dc.subjectlabelinguk_UK
dc.subjectприписування опонентам прихованих цілейuk_UK
dc.subjectprescribing to opponents hidden purposesuk_UK
dc.titleНегативно-оцінний потенціал сучасних медіаuk_UK
dc.title.alternativeNegatively-evaluative Potential of Modern Mediauk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznetsova T., Pisarenko L.pdf112,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.