Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Назва: Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа
Інші назви: Negatively-evaluative Potential of Modern Media
Автори: Кузнєцова, Тетяна Василівна
Kuznetsova, T. V.
Писаренко, Лариса Михайлівна
Pisarenko, L. M.
Бібліографічний опис: Кузнєцова Т.В., Писаренко Л.М. Негативно-оцінний потенціал сучасних медіа /Т.В.Кузнєцова, Л.М.Писаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 16–19.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 29-лип-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: негативно-оцінний потенціал
negatively-evaluative potential
дискредитація опонентів
the discrediting of opponents
навішування ярликів
labeling
приписування опонентам прихованих цілей
prescribing to opponents hidden purposes
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив негативно-оцінного потенціалу сучасних медіа. Зокрема, розглянуто комунікативні механізми, що формують негативну оцінку медіа тексту й зумовлюють негативний вплив на реципієнта. Проведений аналіз мас-медійних матеріалів засвідчив, що для створення негативно-оцінного потенціалу медіажурналісти використовують маніпулятивні прийоми (дискредитація опонентів, навішування ярликів, приписування опонентам прихованих цілей), що формують в аудиторії відповідні негативні настрої; порушують стандарти професійної етики, використовуючи лексеми, що несуть відверто негативну конотацію, подаючи незбалансовану інформацію. The article examines influence of negatively-evaluative potential of modern media. In particular it rates communication mechanisms, which form negative assessment of the media text and cause negative impact on the recipient. The conducted analysis of mass media material showed that for creating the negatively-evaluative potential of media journalists use manipulative methods (discredit opponents, labeling, prescribing opponents hidden purposes), which forms a corresponding negative mood of audience; violate standards of professional ethics using lexemes with overtly negative connotation, giving unbalanced information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13051
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznetsova T., Pisarenko L.pdf112,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.