Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorZarytska, Anna A.-
dc.date.accessioned2017-07-17T11:20:04Z-
dc.date.available2017-07-17T11:20:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗарицька А. Сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності / А. Зарицька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 145-148.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.091.21:37.011.3-051:78-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12961-
dc.description.abstractПроблема сутності поняття духовної самореалізації вчителя музики, особливо в професійно-педагогічній діяльності, є недостатньо дослідженою, а тому досить актуальною і в педагогічній теорії, і в практиці. Висвітлено сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності на основі аналізу вивчення окресленої проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі. У результаті проведеного теоретичного дослідження дефініційовано поняття «духовна самореалізація вчи-теля музики у педагогічній діяльності», визначено статус цього поняття в процесі особистісно-професійного становлення майбутніх учителів музики на основі аксіологічного підходу. The problem of the essence of spiritual self-realization of the teacher of music, especially in the professional and pedagogical activity is not sufficiently studied, therefore, is quite relevant as the pedagogical theory and in practice. The essence of the notion of spiritual self-realization of the teacher of music in the professional-pedagogical activity on the basis of the analysis of the study of this problem in philosophical and psychological-pedagogical literature. As a result of theoretical research defined the concept of «spiritual self-realization of teacher of music in pedagogical activity», defined the status of this concept in the process of personal and professional formation of future teachers of music on the basis of the axiological approaches.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсамореалізаціяuk_UK
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectдуховна самореалізаціяuk_UK
dc.subjectдуховні цінностіuk_UK
dc.subjectособистісно-професійне становлення вчителя музикиuk_UK
dc.subjectself-actualizationuk_UK
dc.subjectspiritual self-realizationuk_UK
dc.subjectprofessional and pedagogical activityuk_UK
dc.subjectspiritual valuesuk_UK
dc.subjectpersonal and professional development of the teachers of musicuk_UK
dc.titleСутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeThe Essence of the Concept of the Spiritual Self-Realization of a Teacher of Music in the Vocational Activitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvvnup_2013_7_34.pdf148,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.