Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12832
Назва: Алегорія й символ: підступна бінарність термінів
Інші назви: Allegory and Symbol: Insidious Binary Terms
Автори: Моклиця, Марія Василівна
Moklytsya, Maria
Бібліографічний опис: Моклиця М. Алегорія й символ: підступна бінарність термінів / Марія Моклиця // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство» / редкол. : Колошук Н. Г. (головн. ред.) [та ін.]. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 8 (333). – С. 97-102.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 26-чер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: алегорія
символ
освітній процес
бінарна опозиція
allegory
symbol
educational process
binary opposition
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про нечіткість і непослідовність підручникових та словникових статей про алегорію та символ. Доведено тезу про розходження теорії й практики, коли надто складна й заплутана теорія не дає змогу термінам ефективно працювати під час аналізу художніх текстів. Окреслено історію вивчення алегорії та символу від античності до сучасності, пояснено аспект поперемінного акцентування синонімії й антонімії цих понять. Запропоновано пояснення причин розриву між теорією та практикою, указано на потребу викорис-тання концепту бінарності для узгодження протилежних інтенцій одних і тих самих понять.The article deals with ambiguity and inconsistency dictionary entries about allegory and symbol. We have the thesis of divergence of theory and practice as too complicated and confusing theory does not allow terms to work effectively in the analysis of literary texts. The study defined allegory and symbol from antiquity to modern times, due to alternate aspect synonyms and accents antonymy these concepts. Proposed explanation for the gap between theory and practice, points to the need for binary concept to harmonize conflicting intentions of the same concepts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12832
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 8 (333)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf255,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.