Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12700
Title: Зміст та структура технології корекції рухових порушень у молодших школярів із церебральним паралічем
Other Titles: The Content and Structure of Technology of Correction of Motor Disorders Amongjunior Pupils with Infantile Cerebral Paralysis
Authors: Чухловіна, Валерія Валеріївна
Chukhlovina, Valeriya
Bibliographic description (Ukraine): Чухловіна В. В. Зміст та структура технології корекції рухових порушень у молодших школярів із церебральним паралічем / Валерія Чухловіна // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 24. – С. 117-121.
Issue Date: 2016
Date of entry: 6-Jun-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: ДЦП (дитячий церебральний параліч)
фізичні вправи
корекція
рухові порушення
infantile cerebral paralysis
physical exercises
correction
motor disorders
Abstract: У статті теоретично обґрунтовано та розроблено технологію для дітей молодшого шкільного віку зі спастичними формами ДЦП, спрямовану на корекцію рухових порушень із використанням засобів фізичного виховання. Зміст технології побудовано з урахуванням форми захворювання, рівня розвитку моторних функцій і даних констатувального експерименту, який проводили серед 25 дітей 7–8 років, діагностованих спастичним геміпарезом і спастичною диплегією. Розроблено структуру відповідної технології, яка дає змогу диференційовано застосовувати спеціальні фізичні вправи. In the article it is theoretically grounded and developed the technology for junior pupils with spastic forms of infantile cerebral paralysis aimed at the correction of motor disorders with the use of physical education means. The technology content was created taking into account the form of the disease, the level of development of motor functions and data of the experiment which was carried out among 25 children aged 7–8 years old diagnosed with spastic hemiparesis and spastic diplegia. It was developed the structure of the corresponding technology which allows differentiated application of special physical exercises.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12700
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valeriya Chukhlovina.pdfОсновна стаття329,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.