Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1237
Назва: Іміджевий маркетинг регіону та його застосування у стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Федонюк, Сергій Валентинович
Fedoniuk, S. V.
Бібліографічний опис: Федонюк С. В. Іміджевий маркетинг регіону та його застосування у стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності / С. В. Федонюк // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту, 2001. - № 1 : Міжнародні відносини. - С. 47-51.
Дата публікації: 2001
Дата внесення: 28-тра-2013
Видавництво: Волинський державний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетинг
marketing, image, advertisment, promotion, foreign economic activity
імідж
реклама
промоушн
зовнішньоекономічна діяльність
advertisment
promotion
foreign economic activity
Короткий огляд (реферат): Розглядаються засади маркетингу іміджу регіону. Подано завдання та структуру маркетингу іміджу. Розкрито роль іміджу в стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності регіону, зокрема налагодження ділових зв'язків та інвестиційної діяльності.
Опис: Робота виконана на кафедрі міжнародних економічних відносин Волинського держаного університету імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1237
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imiq_2001_1.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.