Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1237
Title: Іміджевий маркетинг регіону та його застосування у стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Федонюк, Сергій Валентинович
Fedoniuk, S. V.
Bibliographic description (Ukraine): Федонюк С. В. Іміджевий маркетинг регіону та його застосування у стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності / С. В. Федонюк // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту, 2001. - № 1 : Міжнародні відносини. - С. 47-51.
Issue Date: 2001
Date of entry: 28-May-2013
Publisher: Волинський державний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетинг
marketing, image, advertisment, promotion, foreign economic activity
імідж
реклама
промоушн
зовнішньоекономічна діяльність
advertisment
promotion
foreign economic activity
Abstract: Розглядаються засади маркетингу іміджу регіону. Подано завдання та структуру маркетингу іміджу. Розкрито роль іміджу в стимулюванні зовнішньоекономічної діяльності регіону, зокрема налагодження ділових зв'язків та інвестиційної діяльності.
Description: Робота виконана на кафедрі міжнародних економічних відносин Волинського держаного університету імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1237
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
imiq_2001_1.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.