Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Тетяна-
dc.contributor.authorPavliuk, Tatiana-
dc.date.accessioned2017-03-27T09:52:41Z-
dc.date.available2017-03-27T09:52:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПавлюк Т. Навчання дітей дошкільного віку елементів математики за системою М. Монтессорі в умовах інклюзивної групи / Т. Павлюк // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2(3). - С. 124-128uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12150-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми навчання дітей дошкільного віку елементів математики в умовах інклюзивної групи. Виокремлено особливості навчання дошкільників математики за системою М. Монтессорі та стан її використання в інклюзивних групах. In the article the relevance of teaching preschool children math elements in terms of inclusive group. Thesis there is determined the peculiarities of teaching preschool math system M. Montessori and the state of its use in inclusive groups. The article emphasized that the issue of inclusion of children with special educational needs in the healthy peer’s community today acquires outstanding relevance, that’s why the development of methods and technologies work in an inclusive group requires study and implementation of the classical heritage of outstanding teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдитина старшого дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UK
dc.subjectchild under school ageuk_UK
dc.subjectchild with special educational needsuk_UK
dc.subjectpre-schooluk_UK
dc.titleНавчання дітей дошкільного віку елементів математики за системою М. Монтессорі в умовах інклюзивної групиuk_UK
dc.title.alternativeTeaching preschoolers math elements in the system M. Montessori in terms of inclusive groupuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 2(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_3-16-20.pdf476,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.