Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12131
Назва: Процесуально-комунікативний компонент педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов
Інші назви: Operational-communicative component of pedagogical tolerance of future teachers of foreign languages
Автори: Гордієнко, Юлія
Gordienko, Yulia
Бібліографічний опис: Гордієнко Ю. Процесуально-комунікативний компонент педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов / Гордієнко Ю // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2(3). - С. 65-71
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 27-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: педагогічна толерантність
процесуально-комунікативний компонент
комунікативна толерантність
pedagogical tolerance
operational-communicative component
communicative tolerance
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу процесуально-комунікативного компоненту педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми, визначено операційний та комунікативний критерії педагогічної толерантності та охарактеризовано їхні показники. Описано особливості комунікативної толерантності майбутнього учителя, конкретизовано уміння та навички толерантної взаємодії та вербальні і невербальні засоби спілкування; визначено специфіку стилів педагогічного спілкування. The article is devoted to the analysis of operational-communicative component of pedagogical tolerance of future teachers of foreign languages of primary school. Operational and communicative criteria of pedagogical tolerance have been defined, their indicators have been characterized. The peculiarities of communicative tolerance of future teachers have been described; the abilities and skills of tolerant interaction have been detailed. Verbal and non- verbal means of communication have been described. The peculiar features of the styles of pedagogical communication have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12131
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 2(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_2-10-16.pdf415,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.