Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12075
Назва: Характеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання
Інші назви: Regulation Oforthogradebody Posture of Junior Pupils with Hearing Impairments in the Process of Physical Education
Автори: Кашуба, Віталій Олександрович
Бондар, Олена Михайлівна
Скомороха, Ольга Станіславівна
Kashuba, Vitaliy
Bondar, Olena
Skomorokha, Olha
Бібліографічний опис: Кашуба В. Характеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання / Віталій Кашуба, Олена Бондар, Ольга Скомороха // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 68-72.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 20-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: діти молодшого шкільного віку
вади слуху
ортоградна поза
junior pupils
hearing impairments
orthograde posture
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу, синтезу, узагальнення науково-методичної літератури та за допомогою методу стабілографії досліджено формування ортоградної пози тіла дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. У статті зазначено, що рівновага тіла людини – це одна з найважливіших координаційних якостей, розвивати й удосконалювати яку потрібно протягом життя, особливо в дітей із вадами слуху. Представлено порівняльний аналіз інтегральних показників статичної рівноваги тіла молодших школярів із вадами слуху та практично здорових їхніх однолітків під час виконання тесту «Проба Ромберга з відкритими та закритими очима». On the basis of analysis, synthesis, generalization of scientific-methodological literature and with the help of the stabilography method it was examined the formation of orthograde body position of junior pupils with hearing impairments in the process of physical education. In the article it is stated that the equilibrium of a human body is one of the most important qualities of coordination which should be developed and improved throughout life. It is presented the comparative analysis of integrated parameters of body balance of junior pupils with hearing impairments and practically healthy children while performing the «Romberg test with open and closed eyes».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12075
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaliy Kashuba, Olena Bondar, Olha Skomorokha.pdfОсновна стаття315,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.