Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorБондар, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorСкомороха, Ольга Станіславівна-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaliy-
dc.contributor.authorBondar, Olena-
dc.contributor.authorSkomorokha, Olha-
dc.date.accessioned2017-03-20T10:13:12Z-
dc.date.available2017-03-20T10:13:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКашуба В. Характеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання / Віталій Кашуба, Олена Бондар, Ольга Скомороха // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 68-72.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.011.1-057.874:616.28-008-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12075-
dc.description.abstractНа основі аналізу, синтезу, узагальнення науково-методичної літератури та за допомогою методу стабілографії досліджено формування ортоградної пози тіла дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. У статті зазначено, що рівновага тіла людини – це одна з найважливіших координаційних якостей, розвивати й удосконалювати яку потрібно протягом життя, особливо в дітей із вадами слуху. Представлено порівняльний аналіз інтегральних показників статичної рівноваги тіла молодших школярів із вадами слуху та практично здорових їхніх однолітків під час виконання тесту «Проба Ромберга з відкритими та закритими очима». On the basis of analysis, synthesis, generalization of scientific-methodological literature and with the help of the stabilography method it was examined the formation of orthograde body position of junior pupils with hearing impairments in the process of physical education. In the article it is stated that the equilibrium of a human body is one of the most important qualities of coordination which should be developed and improved throughout life. It is presented the comparative analysis of integrated parameters of body balance of junior pupils with hearing impairments and practically healthy children while performing the «Romberg test with open and closed eyes».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.subjectвади слухуuk_UK
dc.subjectортоградна позаuk_UK
dc.subjectjunior pupilsuk_UK
dc.subjecthearing impairmentsuk_UK
dc.subjectorthograde postureuk_UK
dc.titleХарактеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeRegulation Oforthogradebody Posture of Junior Pupils with Hearing Impairments in the Process of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaliy Kashuba, Olena Bondar, Olha Skomorokha.pdfОсновна стаття315,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.