Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12070
Title: Формування мотивації до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку
Other Titles: Formation of Motivation to Increase of Motor Activity of Junior Pupils
Authors: Озарук, Василь Васильович
Ozaruk, Vasyl
Bibliographic description (Ukraine): Озарук В. Формування мотивації до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку / Василь Озарук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 32-38.
Issue Date: 2016
Date of entry: 20-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: мотивація
потреба
технологічна модель
рухова активність
motivation
need
technological model
motor activity
Abstract: У цій статті розглянуто ефективність експериментальної програми «Формування потреби до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку» та способів її впровадження в процес фізичного виховання на мотиваційно-переконуючому, привчально-діяльнісному та особистісно-заохочувальному етапах. При цьому висвітлено її вплив на стан сформованості основних компонентів потреби – мотиваційно-інформаційний; емоційно-вольовий та поведінковий Мета програми полягає у формуванні потреби до підвищення рухової активності молодших школярів. Зміст розробленої програми націлювався на мотиваційні чинники та оптимізацію рухового режиму дня учнів у взаємозв’язку школа–сім’я з опорою на малі форми фізичного виховання впродовж навчального дня (гімнастика до уроків, динамічні хвилини, рухливі перерви, паузи, спортивна година в ГПД). Розробка програми «Формування потреби до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку» впроваджувалась у практику фізичного виховання з позиції технологічного підходу відповідно до технологічної моделі, що передбачала мету, завдання, компоненти, етапи реалізації, педагогічну підтримку у співпраці школа–сім’я; форми занять фізичними вправами; методи та методичні прийоми; принципи й результати оцінювання її ефективності. The article examines the effectiveness of the experimental program «Formation of need to increase of motor activity of junior pupils» and ways of its implementation into the process of physical education at motivational-convincing, training-activity and personal-encouraging stages. Also it is highlighted its impact on condition of formation of the main components of the need: motivational-informational, emotional-volitional and behavioral. The objective of the program is formation of need in the increase of motor activity of junior pupils. The content of the developed program is aimed at motivational factors and optimization of the motor day regime of pupils in interconnection school-family with the basis on small forms of physical training in the course of a school day (gymnastics before classes, dynamic minutes, active breaks, pauses, sports hour in a day-care center). Development of the program «Formation of the need in increase of motor activity of junior pupils» was introduced into the practice of physical education from the position of technological approach in concordance with the technological model it foresaw aim, objectives, components, stages of realization, pedagogical support in cooperation school-family; forms of physical exercises; methods and teaching techniques; principles and results of estimation of its effectiveness.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12070
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasyl Ozaruk.pdfОсновна стаття600,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.