Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12070
Назва: Формування мотивації до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку
Інші назви: Formation of Motivation to Increase of Motor Activity of Junior Pupils
Автори: Озарук, Василь Васильович
Ozaruk, Vasyl
Бібліографічний опис: Озарук В. Формування мотивації до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку / Василь Озарук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 32-38.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 20-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мотивація
потреба
технологічна модель
рухова активність
motivation
need
technological model
motor activity
Короткий огляд (реферат): У цій статті розглянуто ефективність експериментальної програми «Формування потреби до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку» та способів її впровадження в процес фізичного виховання на мотиваційно-переконуючому, привчально-діяльнісному та особистісно-заохочувальному етапах. При цьому висвітлено її вплив на стан сформованості основних компонентів потреби – мотиваційно-інформаційний; емоційно-вольовий та поведінковий Мета програми полягає у формуванні потреби до підвищення рухової активності молодших школярів. Зміст розробленої програми націлювався на мотиваційні чинники та оптимізацію рухового режиму дня учнів у взаємозв’язку школа–сім’я з опорою на малі форми фізичного виховання впродовж навчального дня (гімнастика до уроків, динамічні хвилини, рухливі перерви, паузи, спортивна година в ГПД). Розробка програми «Формування потреби до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку» впроваджувалась у практику фізичного виховання з позиції технологічного підходу відповідно до технологічної моделі, що передбачала мету, завдання, компоненти, етапи реалізації, педагогічну підтримку у співпраці школа–сім’я; форми занять фізичними вправами; методи та методичні прийоми; принципи й результати оцінювання її ефективності. The article examines the effectiveness of the experimental program «Formation of need to increase of motor activity of junior pupils» and ways of its implementation into the process of physical education at motivational-convincing, training-activity and personal-encouraging stages. Also it is highlighted its impact on condition of formation of the main components of the need: motivational-informational, emotional-volitional and behavioral. The objective of the program is formation of need in the increase of motor activity of junior pupils. The content of the developed program is aimed at motivational factors and optimization of the motor day regime of pupils in interconnection school-family with the basis on small forms of physical training in the course of a school day (gymnastics before classes, dynamic minutes, active breaks, pauses, sports hour in a day-care center). Development of the program «Formation of the need in increase of motor activity of junior pupils» was introduced into the practice of physical education from the position of technological approach in concordance with the technological model it foresaw aim, objectives, components, stages of realization, pedagogical support in cooperation school-family; forms of physical exercises; methods and teaching techniques; principles and results of estimation of its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12070
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasyl Ozaruk.pdfОсновна стаття600,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.