Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12032
Назва: Вплив мотиваційної сфери на рухову активність та заняття фізичним вихованням дітей із вадами інтелекту
Інші назви: The Influence of Motivational Aspects on Physical Activity and Physical Education of Children with Intellectual Disabilities
Автори: Приходько, Тетяна Юріївна
Prykhodko, Tetyana
Бібліографічний опис: Приходько Т. Вплив мотиваційної сфери на рухову активність та заняття фізичним вихованням дітей із вадами інтелекту / Тетяна Приходько // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 102-106.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 13-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мотивація
адаптивне фізичне виховання
умови
особливості
рухова активність
вади інтелекту
мotivation
adaptive physical education
conditions
peculiarities
physical activity
deficiencies of intelligence
Короткий огляд (реферат): Проблеми потенційних можливостей осіб із розумовими вадами, пристосування їх до життя, їх соціалізації набувають усе більшої суспільної значущості. Адаптивне фізичне виховання виступає не лише як один із засобів усунення недоліків у руховій сфері, але й повноцінного фізичного розвитку, зміцнення здоров’я, адаптації в соціумі. У статті здійснено теоретичне обґрунтування необхідності створення умов для формування мотивації до занять адаптивним фізичним вихованням та руховою активністю. Проаналізовано спеціальну літературу й інформаційні джерела, у яких представлено сучасні погляди щодо мотивації та умов, які сприяють позитивній мотиваційній сфері дітей та молоді з інтелектуальною недостатністю, ураховуючи їхні психологічні особливості й навколишнє соціальне середовище, що суттєво впливають на формування інтересу до занять адаптивним фізичним вихованням. Серед багатьох факторів, що впливають на формування мотиваційної сфери виділено основні – це сукупність зовнішніх та внутрішніх умов, які створюються викладачем адаптивного фізичного виховання у взаємодії з педагогічним колективом і родиною учня. The problem of potential abilities of persons with intellectual disabilities, their adaptation to life, their socialization becomes of great social significance. Adaptive physical education acts not only as a means of defects elimination in the motor area, but also full physical development, health improvement, adaptation in the society. The article presents theoretical grounding of necessity of creation of conditions for development of motivation for studies of adaptive physical education and physical activity. It was analyzed special literature and informational sources which represent contemporary views on motivation and conditions that promote positive motivational sphere of children and youth with intellectual disabilities, considering their psychological characteristics and the surrounding social envi¬ronment that essentially influence the formation of interest in studies of adaptive physical education. Among the many factors influencing the formation of the motivational sphere it was highlighted the main ones which is the set of external and internal conditions, which in turn creates a teacher of adaptive physical education in collaboration with the teaching staff and family of a student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12032
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetyana Prykhodko.pdfОсновна стаття330,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.