Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Tetyana-
dc.date.accessioned2017-03-13T13:33:39Z-
dc.date.available2017-03-13T13:33:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПриходько Т. Вплив мотиваційної сфери на рухову активність та заняття фізичним вихованням дітей із вадами інтелекту / Тетяна Приходько // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 102-106.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.077.5.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12032-
dc.description.abstractПроблеми потенційних можливостей осіб із розумовими вадами, пристосування їх до життя, їх соціалізації набувають усе більшої суспільної значущості. Адаптивне фізичне виховання виступає не лише як один із засобів усунення недоліків у руховій сфері, але й повноцінного фізичного розвитку, зміцнення здоров’я, адаптації в соціумі. У статті здійснено теоретичне обґрунтування необхідності створення умов для формування мотивації до занять адаптивним фізичним вихованням та руховою активністю. Проаналізовано спеціальну літературу й інформаційні джерела, у яких представлено сучасні погляди щодо мотивації та умов, які сприяють позитивній мотиваційній сфері дітей та молоді з інтелектуальною недостатністю, ураховуючи їхні психологічні особливості й навколишнє соціальне середовище, що суттєво впливають на формування інтересу до занять адаптивним фізичним вихованням. Серед багатьох факторів, що впливають на формування мотиваційної сфери виділено основні – це сукупність зовнішніх та внутрішніх умов, які створюються викладачем адаптивного фізичного виховання у взаємодії з педагогічним колективом і родиною учня. The problem of potential abilities of persons with intellectual disabilities, their adaptation to life, their socialization becomes of great social significance. Adaptive physical education acts not only as a means of defects elimination in the motor area, but also full physical development, health improvement, adaptation in the society. The article presents theoretical grounding of necessity of creation of conditions for development of motivation for studies of adaptive physical education and physical activity. It was analyzed special literature and informational sources which represent contemporary views on motivation and conditions that promote positive motivational sphere of children and youth with intellectual disabilities, considering their psychological characteristics and the surrounding social envi¬ronment that essentially influence the formation of interest in studies of adaptive physical education. Among the many factors influencing the formation of the motivational sphere it was highlighted the main ones which is the set of external and internal conditions, which in turn creates a teacher of adaptive physical education in collaboration with the teaching staff and family of a student.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectадаптивне фізичне вихованняuk_UK
dc.subjectумовиuk_UK
dc.subjectособливостіuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectвади інтелектуuk_UK
dc.subjectмotivationuk_UK
dc.subjectadaptive physical educationuk_UK
dc.subjectconditionsuk_UK
dc.subjectpeculiaritiesuk_UK
dc.subjectphysical activityuk_UK
dc.subjectdeficiencies of intelligenceuk_UK
dc.titleВплив мотиваційної сфери на рухову активність та заняття фізичним вихованням дітей із вадами інтелектуuk_UK
dc.title.alternativeThe Influence of Motivational Aspects on Physical Activity and Physical Education of Children with Intellectual Disabilitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetyana Prykhodko.pdfОсновна стаття330,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.