Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12026
Title: До питання організації процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору
Other Titles: To the Question of Organization Physical Education Process of Junior School Children with Visual Deprivation
Authors: Демчук, Світлана Петрівна
Красушина, Татяна Миколаївна
Demchuk, Svitlana
Krasushyna, Tetiana
Bibliographic description (Ukraine): Демчук С. До питання організації процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору / Світлана Демчук, Татяна Красушина // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 73-78.
Issue Date: 2016
Date of entry: 13-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: організація
процес
фізичне виховання
діти
молодший
депривація
зір
organization
process
education
children
junior
deprivation
vision
Abstract: Організація процесу фізичного виховання з традиційним підходом до дітей без відхилень у стані здоров’я не повною мірою розв’язує проблему покращення показників фізичного розвитку й підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору в спеціальній школі-інтернаті. Завдання дослідження – розкрити особливості організації процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору з метою їх соціальної адаптації. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел, аналіз досвіду вчителів спеціального навчального закладу. Цілеспрямовані й дозовані фізичні вправи є потужним засобом корекції й компенсації недоліків у фізичному й функціональному розвитку дітей із порушеннями зору. Вони підвищують показники фізичного розвитку, сприяють корекції порушених функцій, покращують працездатність. Проблема організації процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору спеціальної школи-інтернату вивчено недостатньо глибоко, хоча необхідність розробки цього напрямку очевидна. Дотепер ще залишаються відкритими питання з особливостей фізичного розвитку, фізичної підготовленості, просторової організації тіла в дітей молодшого шкільного віку з депривацією зору, що є перспективою подальших наукових досліджень. Organization of physical education process with the traditional approach towards children without disabilities in the state of health does not fully solve the problem of improvement of physical development and increasing of the level of physical fitness of children of junior school age with deprivation of vision. Research objective: to reveal the peculiarities of organization of the process of physical education of junior school children with deprivation of vision of a special boarding schools for their social adaptation. Methods: analysis and synthesis of literature, analysis of the experience of leading experts of a special school. Targeted and dosed exercises are a powerful tool of correction and compensation of the deficiencies in physical and functional development of children with visual deprivations. They increase rates of physical development, contribute to correction of the disturbed functions, increase their working capacity. The problem of the physical education organization of junior school children with visual deprivation of a special boarding school wasn’t examined deeply enough, although the need in development of this issue is obvious. So far, the questions of peculiarities of physical development, physical fitness, body spatial organization of junior school children with deprivation of vision which is the prospect of our further research stays topical.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12026
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svitlana Demchuk, Tetiana Krasushyna.pdfОсновна стаття298,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.