Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12017
Title: Ефективність програми фізичного виховання учнів 10–11 класів з урахуванням показників фізичного розвитку
Other Titles: The Effectiveness of the Program of Physical Education of Pupils of 10–11 Classes Taking Into Account the Indices of Physical Development
Authors: Стефанишин, Маркіян Васильович
Петришин, Юрій Володимирович
Stefanyshyn, Markiyan
Petryshyn, Yuriy
Bibliographic description (Ukraine): Стефанишин М. Ефективність програми фізичного виховання учнів 10–11 класів з урахуванням показників фізичного розвитку / Маркіян Стефанишин, Юрій Петришин // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 36-40.
Issue Date: 2016
Date of entry: 10-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: рівень фізичної підготовленості старшокласників
показники фізичного розвитку
диференційована програма фізичного виховання
нормативи фізичної підготовки
level of physical training of senior pupils
indices of physical development
differentiated program of physical education
physical training standards
Abstract: Хоча диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів є актуальним аспектом удосконалення процесу фізичного виховання, проте позитивний вплив диференційованої програми з фізичного виховання школярів, побудованої з урахуванням показників фізичного розвитку, не доведено. Мета дослідження – з’ясувати результати впровадження в навчальний процес із фізичного виховання авторської програми занять з урахуванням типоспецифічних показників фізичного розвитку учнів старших класів. Методологія. Проводили педагогічний експеримент для перевірки ефективності розробленої нами програми занять. Результати. Уста¬новлено достовірні прирости в показниках фізичної підготовленості (швидкісної сили швидкості та сили) школярів експериментальної групи. Достовірно більші зростання показників в експериментальних групах, ніж у контрольних, підтверджують вищу ефективність експериментальної авторської програми, диференційованої з урахуванням ФР, порівняно з традиційною. Висновки. Застосування диференційованої програми занять під час уроків фізичної культури та у вільний від навчання час, розроблена з урахуванням їхніх показників фізичного розвитку, сприяє достовірному підвищенню рівня фізичної підготовленості учнів старших класів. Differentiation criteria for evaluation of physical fitness of students is an important aspect of improvement of physical education. However, the positive impact of differentiated programs of physical education in schools built on the basis of physical development is not proven. The aim of the study was to find out the results of implementation into the educational process of the physical education author program with compound-specific physical indicators of high school students. Methodology. It was conducted the educational experiment in order to test the effectiveness of the program we have developed. Results. It was established significant increase in terms of physical fitness (strength-speed, speed and strength) of pupils of the experimental group. Significantly higher growth rates in experimental groups confirm the higher efficiency of expe-rimental authoring program differentiated from counting physical development. Conclusions. The use of differentiated program of trainings during lessons of physical culture and free time was developed taking into account the indices of physical development, contributes a significant increase in the level of physical fitness of high school students.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12017
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markiyan Stefanyshyn, Yuriy Petryshyn.pdfОсновна стаття333,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.