Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11938
Title: Ціннісно-мотиваційні орієнтації учителів фізичної культури Івано-Франківська
Other Titles: Value-motivational Orientations of Physical Education Teachers of Ivano-Frankivsk
Authors: Перегінець, Михайло Іванович
Perehinets, Mykhailo
Bibliographic description (Ukraine): Перегінець М. Ціннісно-мотиваційні орієнтації учителів фізичної культури Івано-Франківська / Михайло Перегінець // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С. 30-35.
Issue Date: 2016
Date of entry: 2-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: учитель фізичної культури
фізична культура
школа
загальноосвітні навчальні заклади
physical culture teacher
physical culture
school
secondary educational establishments
Abstract: Гуманізація освіти в Україні є одним із пріоритетних напрямів соціального й духовного відродження суспільства, яке потребує спеціалістів-професіоналів, спроможних творчо мислити, самостійно вирішувати виробничі питання, зумовлені сучасними ринковими відносинами. В умовах становлення української державності, інтеграції нашої країни у Світове Співтовариство, активізації зовнішньоекономічних зв’язків значно зросла потреба у кваліфікованих фахівцях галузі фізичного виховання й спорту. Розвиток і функціонування фізичної культури зумовлюються чинниками, умовами та принципами існування суспільства, у тому числі й нормою культуровідповідності, що передбачає навчання в контексті культур, уважне вивчення цінностей своєї й іншомовної культур як потреби формування людини майбутнього. Тому інтеграція освіти й культури визначається провідним принципом реформування сучасної освіти. У статті представлено наукові дані, отримані в результаті авторського опитування учителів фізичної культури Івано-Франківська. Матеріал є науково обґрунтованим, оскільки опитування такого типу в місті не проводилося. Матеріал може слугувати методичним для розробки навчальних програм із фізичної культури для дітей різного віку. Фактичний багаж опитування дає змогу покращити роботу вчителя фізичної культури в школі. Hu¬manization of education in Ukraine is one of the priorities of social and spiritual revival of the society, which requires specialist professionals who are able to think creatively, solve production issues caused by modern market relations. The need in qualified specialists in the scope of physical education and sport has grown significantly in conditions of establishment of Ukrainian statehood, integration of our country into the world society, activation of external economic connections. The development and functioning of physical culture are predetermined by the factors, conditions and principles of the society existence, including the norms of cultural equivalence that presume education in the context of cultures, thorough studying of values of own and foreign cultures as the necessity of formation of a human of the future. That is why integration of education and culture is defined by the leading principle of reforming of the modern education. The paper presents scientific data obtained as a result of a survey of physical culture teacher of Ivano-Frankivsk by the author. The material is scientifically justified because the survey of this kind wasn’t conducted in the city. The material may serve for the development of a curriculum on physical training for children of all ages. The actual results of the survey allow to improve the work of physical culture teachers at schools.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11938
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailo Perehinets.pdfОсновна стаття498,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.