Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11691
Назва: Профілактика порушень постави молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку засобами адаптивної фізичної культури
Інші назви: Prevention of Posture of Younger Students with Disabilities of Mental Development by Means of Adaptive Physical Culture
Автори: Альошина, Алла Іванівна
Бичук, Олександр Іванович
Альошина, Анастасія Олександрівна
Alyoshina, Alla
Boychuk, Alexander
Alyoshina, Anastasia
Бібліографічний опис: Альошина А. Профілактика порушень постави молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку засобами адаптивної фізичної культури / Алла Альошина, Олександр Бичук, Анастасія Альошина // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 183-187.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 14-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: профілактика
порушення постави
анкетування
діти молодшого шкільного віку із відхиленнями розумового розвитку
учителі
батьки
prevention
impaired posture
questionnaires
children of primary school age
teachers
parents
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчити проблему профілактики порушень постави у дітей молодшого шкільного віку із відхиленнями розумового розвитку. У статті проаналізовано стан проблеми профілактики порушень постави в дітей молодшого шкільного віку засобами адаптивної фізичної культури. На основі анкетування вчителів та батьків вивчено досвід профілактики порушень постави в молодших школярів. Аналіз результатів тестування виявив рівень теоретичних знань про поставу. Проаналізовані результати дали змогу розробити схему профілактики порушень постави в дітей молодшого шкільного віку. Purpose – to study the problem of prevention of posture of children of primary school age with disorders of mental development. The article analyzes the problem of prevention of posture of children of primary school age by means of adaptive physical training. Based on the survey of teachers and parents the experience of preventing postural disorders in primary school children is studied. Analysis of test results determined the level of theoretical knowledge about posture. Analyzed results allowed us to develop a scheme to prevent violations of posture of children of primary school age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11691
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Alyoshina and all.pdfОсновна стаття315,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.