Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльошина, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorБичук, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorАльошина, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorAlyoshina, Alla-
dc.contributor.authorBoychuk, Alexander-
dc.contributor.authorAlyoshina, Anastasia-
dc.date.accessioned2017-02-14T13:43:27Z-
dc.date.available2017-02-14T13:43:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАльошина А. Профілактика порушень постави молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку засобами адаптивної фізичної культури / Алла Альошина, Олександр Бичук, Анастасія Альошина // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 183-187.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.035+615.82-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11691-
dc.description.abstractМета роботи – вивчити проблему профілактики порушень постави у дітей молодшого шкільного віку із відхиленнями розумового розвитку. У статті проаналізовано стан проблеми профілактики порушень постави в дітей молодшого шкільного віку засобами адаптивної фізичної культури. На основі анкетування вчителів та батьків вивчено досвід профілактики порушень постави в молодших школярів. Аналіз результатів тестування виявив рівень теоретичних знань про поставу. Проаналізовані результати дали змогу розробити схему профілактики порушень постави в дітей молодшого шкільного віку. Purpose – to study the problem of prevention of posture of children of primary school age with disorders of mental development. The article analyzes the problem of prevention of posture of children of primary school age by means of adaptive physical training. Based on the survey of teachers and parents the experience of preventing postural disorders in primary school children is studied. Analysis of test results determined the level of theoretical knowledge about posture. Analyzed results allowed us to develop a scheme to prevent violations of posture of children of primary school age.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофілактикаuk_UK
dc.subjectпорушення поставиuk_UK
dc.subjectанкетуванняuk_UK
dc.subjectдіти молодшого шкільного віку із відхиленнями розумового розвиткуuk_UK
dc.subjectучителіuk_UK
dc.subjectбатькиuk_UK
dc.subjectpreventionuk_UK
dc.subjectimpaired postureuk_UK
dc.subjectquestionnairesuk_UK
dc.subjectchildren of primary school ageuk_UK
dc.subjectteachersuk_UK
dc.subjectparentsuk_UK
dc.titleПрофілактика порушень постави молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку засобами адаптивної фізичної культуриuk_UK
dc.title.alternativePrevention of Posture of Younger Students with Disabilities of Mental Development by Means of Adaptive Physical Cultureuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Alyoshina and all.pdfОсновна стаття315,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.