Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11671
Назва: Проблематика рухової діяльності дітей і підлітків із порушеннями слуху
Інші назви: Іssues of Motor Activity of Children and Adolescent with Hearing Impairments
Автори: Кашуба, Віталій Олександрович
Маслова, Олена Володимирівна
Kashuba, Vitaly
Maslova, Elena
Бібліографічний опис: Кашуба В. Проблематика двигательной деятельности детей и подростков с нарушениями слуха / Виталий Кашуба, Елена Маслова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 138-141.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 12-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: діти
підлітки
порушення слуху
рухова діяльність
аналізатор
фізичний розвиток
моторика
children
teenagers
hearing impairment
motor activity
the analyzer
physical development
motor skills
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено актуальні питання проблематики рухової діяльності дітей і підлітків із порушеннями слуху. Аналіз науково-методичної літератури й даних інформаційної мережі Інтернет засвідчив, що діти з порушеннями слуху відрізняються від своїх однолітків без таких дефектів низьким рівнем фізичного та моторного розвитку. Сучасна система фізичного виховання потребує розробки й упровадження нових технологій роботи з дітьми та підлітками з порушеннями слуху, заснованих на розумінні проблематики організації їхньої рухової діяльності, що визначає не лише рівень їхнього фізичного розвитку, але й здоров’я в цілому. The article is devoted to topical issues of the children and teenagers motor activity with hearing impairments. An analysis of the scientific and methodological literature and information data of the Internet have shown that children with hearing impairments are different from their hearing peers by low levels of physical and motor development. The sharp decrease or a complete lack of functional activity of the auditory analyzer causes retardation center of the motor analyzer, and as a result of the restriction of motor activity for children with hearing impairments. The modern system of physical education requires the development and implementation of new technologies for work with children and teenagers with hearing impairment, based on understanding of the problems of organization motor activity, which determines not only the level of their physical development, but also overall health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11671
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaly Kashuba.pdfОсновна стаття283,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.