Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorМаслова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaly-
dc.contributor.authorMaslova, Elena-
dc.date.accessioned2017-02-12T13:25:09Z-
dc.date.available2017-02-12T13:25:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКашуба В. Проблематика двигательной деятельности детей и подростков с нарушениями слуха / Виталий Кашуба, Елена Маслова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 138-141.uk_UK
dc.identifier.otherУДК: 796+376.35-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11671-
dc.description.abstractУ статті досліджено актуальні питання проблематики рухової діяльності дітей і підлітків із порушеннями слуху. Аналіз науково-методичної літератури й даних інформаційної мережі Інтернет засвідчив, що діти з порушеннями слуху відрізняються від своїх однолітків без таких дефектів низьким рівнем фізичного та моторного розвитку. Сучасна система фізичного виховання потребує розробки й упровадження нових технологій роботи з дітьми та підлітками з порушеннями слуху, заснованих на розумінні проблематики організації їхньої рухової діяльності, що визначає не лише рівень їхнього фізичного розвитку, але й здоров’я в цілому. The article is devoted to topical issues of the children and teenagers motor activity with hearing impairments. An analysis of the scientific and methodological literature and information data of the Internet have shown that children with hearing impairments are different from their hearing peers by low levels of physical and motor development. The sharp decrease or a complete lack of functional activity of the auditory analyzer causes retardation center of the motor analyzer, and as a result of the restriction of motor activity for children with hearing impairments. The modern system of physical education requires the development and implementation of new technologies for work with children and teenagers with hearing impairment, based on understanding of the problems of organization motor activity, which determines not only the level of their physical development, but also overall health.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectпорушення слухуuk_UK
dc.subjectрухова діяльністьuk_UK
dc.subjectаналізаторuk_UK
dc.subjectфізичний розвитокuk_UK
dc.subjectмоторикаuk_UK
dc.subjectchildrenuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.subjecthearing impairmentuk_UK
dc.subjectmotor activityuk_UK
dc.subjectthe analyzeruk_UK
dc.subjectphysical developmentuk_UK
dc.subjectmotor skillsuk_UK
dc.titleПроблематика рухової діяльності дітей і підлітків із порушеннями слухуuk_UK
dc.title.alternativeІssues of Motor Activity of Children and Adolescent with Hearing Impairmentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaly Kashuba.pdfОсновна стаття283,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.