Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11658
Title: Формування розвитку фізичних якостей та координаційних здібностей учнів 1–4-х класів засобами акробатики та гімнастики
Other Titles: Formation of Physical Qualities and Coordination Abilities of Students 1–4 Classes by Means of Acrobatics and Gymnastics
Authors: Ніколаєв, Юрій Михайлович
Ніколаєв, Сергій Юрійович
Санюк, Володимир Іванович
Nikolajev, Yuriy
Nikolajev, Sergiy
Sanyuk, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Ніколаєв Ю. Формування розвитку фізичних якостей та координаційних здібностей учнів 1–4-х класів засобами акробатики та гімнастики / Юрій Ніколаєв, Сергій Ніколаєв, Володимир Санюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 81-84.
Issue Date: 2015
Date of entry: 12-Feb-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: фізичні якості
координаційні здібності
учні молодших класів
physical qualities
coordination abilities
pupils of primary school
Abstract: Мета роботи – дослідження ефективності застосування засобів гімнастики та акробатики в загальному процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено питання розвитку фізичних якостей і координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами гімнастики та акробатики. Дослідженнями встановлено, що показники розвитку основних фізичних якостей та координації рухів за всіма тестами в дітей експериментальної групи суттєво збільшились. Під час проведеного дослідження з’ясовано, що застосування засобів гімнастики та акробатики в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку має позитивний вплив на розвиток основних фізичних навичок, фізичних якостей у дітей, особливо тих, які найбільш пов’язані з проявом координації рухів. Проведені дослідження розвитку фізичних якостей і координаційних здібностей підтверджують те, що оцінка та аналіз показників їх тестування є одним із тих факторів, які потрібно враховувати в процесі формування особистої фізичної культури учня молодшого шкільного віку, а виявлений нами низький рівень розвитку окремих фізичних якостей відкриває перспективи для подальшої розробки методик їх удосконалення. The aim of the article is to search the efficient use by means of gymnastics and acrobatics in the overall process of physical education of children of primary school age. The development of physical skills and coordination abilities of children of primary school age by means of gymnastics and acrobatics is investigated. It is determined that the main indicators of the physical qualities and coordination of all tests with children of experimental group have significantly increased. During the given investigation it was found out that the usage of means of gymnastics and acrobatics in the process of physical education of children of primary school have a positive influence on the development of basic physical skills, physical qualities with children especially who is mostly associated with the appearance of coordination of movements. The given investigation of the physical qualities and coordination abilities confirmed that the assessment and analysis of their tests is one of those facts which should be taken into consideration in the formation of individual physical culture of a pupil of primary school and a low level of development of certain physical qualities which we identified opens further prospects for further development of methods to improve them.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11658
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuriy Nikolajev.pdfОсновна стаття360,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.