Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11618
Назва: Особливості змін фізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку з мовними відхиленнями під впливом занять спортивними танцями
Інші назви: Features of Changes in Physical Development and Cognitive Functions Among Preschool Children with Speech Disorders Under the Influence of Sports Dances
Автори: Петренко, Наталія Борисівна
Petrenko, Nataliya
Бібліографічний опис: Петренко Н. Особенности изменений физического развития и когнитивных функций у детей дошкольного возраста с речевыми отклонениями под влиянием занятий спортивными танцами / Наталия Петренко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 84-89.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 10-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мовні відхилення
фізичні якості
психомоторний розвиток
когнітивні функції
танцювальні здібності
speech disorders
physical qualities
psychomotor development
cognitive function
dancing abilities
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати проведеної порівняльної характеристики змін фізичних якостей, психомоторного розвитку, когнітивних функцій і танцювальних здібностей у дошкільнят із мовними відхиленнями, для яких протягом навчального року застосовували спеціально розроблену програму з використанням танцювально-когнітивної форми занять. Вихідні дослідження засвідчили, що діти з мовними відхиленнями відрізняються в розвитку деяких фізичних якостей і когнітивних функцій від здорових однолітків. Проведення танцювально-когнітивної форми занять позитивно впливало не лише на розвиток фізичних якостей, танцювальних здібностей, а й когнітивних функцій, що сприяло корекції мовних порушень. The article presents the comparative characteristics results of changes in physical qualities, psychomotor development, cognitive functions and dancing abilities among preschool children with speech disorders, for whom specially designed program with dance and cognitive forms of classes was used during the school year. Initial studies have shown that children with speech disorders are different from healthy children by the development of certain physical qualities and cognitive functions. Carrying out dance and cognitive forms of classes affected positively not only the development of physical qualities and dancing skills, but also cognitive functions that contributed to the correction of speech disorders.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11618
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Petrenko.pdfОсновна стаття352,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.