Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Наталія Борисівна-
dc.contributor.authorPetrenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-10T08:11:09Z-
dc.date.available2017-02-10T08:11:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетренко Н. Особенности изменений физического развития и когнитивных функций у детей дошкольного возраста с речевыми отклонениями под влиянием занятий спортивными танцами / Наталия Петренко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 84-89.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.012.2-053.4:616.89-008.434:793.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11618-
dc.description.abstractУ статті представлено результати проведеної порівняльної характеристики змін фізичних якостей, психомоторного розвитку, когнітивних функцій і танцювальних здібностей у дошкільнят із мовними відхиленнями, для яких протягом навчального року застосовували спеціально розроблену програму з використанням танцювально-когнітивної форми занять. Вихідні дослідження засвідчили, що діти з мовними відхиленнями відрізняються в розвитку деяких фізичних якостей і когнітивних функцій від здорових однолітків. Проведення танцювально-когнітивної форми занять позитивно впливало не лише на розвиток фізичних якостей, танцювальних здібностей, а й когнітивних функцій, що сприяло корекції мовних порушень. The article presents the comparative characteristics results of changes in physical qualities, psychomotor development, cognitive functions and dancing abilities among preschool children with speech disorders, for whom specially designed program with dance and cognitive forms of classes was used during the school year. Initial studies have shown that children with speech disorders are different from healthy children by the development of certain physical qualities and cognitive functions. Carrying out dance and cognitive forms of classes affected positively not only the development of physical qualities and dancing skills, but also cognitive functions that contributed to the correction of speech disorders.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмовні відхиленняuk_UK
dc.subjectфізичні якостіuk_UK
dc.subjectпсихомоторний розвитокuk_UK
dc.subjectкогнітивні функціїuk_UK
dc.subjectтанцювальні здібностіuk_UK
dc.subjectspeech disordersuk_UK
dc.subjectphysical qualitiesuk_UK
dc.subjectpsychomotor developmentuk_UK
dc.subjectcognitive functionuk_UK
dc.subjectdancing abilitiesuk_UK
dc.titleОсобливості змін фізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку з мовними відхиленнями під впливом занять спортивними танцямиuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Changes in Physical Development and Cognitive Functions Among Preschool Children with Speech Disorders Under the Influence of Sports Dancesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Petrenko.pdfОсновна стаття352,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.