Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11608
Назва: Вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Influence of Motor Regime on Health Condition of Children of Senior Preschool Age
Автори: Вольчинський, Анатолій Ярославович
Смаль, Ярослав Анатолійович
Volchinskiy, Anatoliy
Smal, Yaroslav
Бібліографічний опис: Вольчинський А. Вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей старшого дошкільного віку / Анатолій Вольчинський, Ярослав Смаль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 63-68.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: здоров’я
діти дошкільного віку
дошкільна освіта
руховий режим
health
children of preschool age
preschool education
motor regime
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми стану здоров’я дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано необхідність виховання потреби до збереження здоров’я в дошкільників; визначено вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей 5–6 років. Засвідчено, що стан їхнього здоров’я в педагогічному аспекті варто розглядати як цінність, систему, процес і результат. Доведено, що очевидною є потреба у формуванні нової, основаної на ідеї збереження здоров’я, свідомості дитини, що вимагає від педагогів дошкільної ланки освіти ретельного підбору змісту, методів, засобів, принципів, організаційних форм, які забезпечать необхідний руховий режим дошкільників. The article reveals topicality of the problem of health condition of children of senior preschool age; grounded the need of education of necessity to health saving among preschoolers; defined the influence of motor regime on health condition of children aged 5–6. It was certified that health condition of children in pedagogical aspect should be observed as value, system, process and result. It was proved that obvious is the need in formation of a new, based on the idea of health saving, child’s consciousness which require from pedagogues thorough selection of content, methods, means, principles, organizational forms which will ensure the necessary motor regime of preschoolers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11608
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anatoliy Volchinskiy.pdfОсновна стаття705,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.