Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11608
Название: Вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей старшого дошкільного віку
Другие названия: Influence of Motor Regime on Health Condition of Children of Senior Preschool Age
Авторы: Вольчинський, Анатолій Ярославович
Смаль, Ярослав Анатолійович
Volchinskiy, Anatoliy
Smal, Yaroslav
Библиографическое описание: Вольчинський А. Вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей старшого дошкільного віку / Анатолій Вольчинський, Ярослав Смаль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 63-68.
Дата публикации: 2015
Дата внесения: 9-фев-2017
Издательство: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ключевые слова: здоров’я
діти дошкільного віку
дошкільна освіта
руховий режим
health
children of preschool age
preschool education
motor regime
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми стану здоров’я дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано необхідність виховання потреби до збереження здоров’я в дошкільників; визначено вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей 5–6 років. Засвідчено, що стан їхнього здоров’я в педагогічному аспекті варто розглядати як цінність, систему, процес і результат. Доведено, що очевидною є потреба у формуванні нової, основаної на ідеї збереження здоров’я, свідомості дитини, що вимагає від педагогів дошкільної ланки освіти ретельного підбору змісту, методів, засобів, принципів, організаційних форм, які забезпечать необхідний руховий режим дошкільників. The article reveals topicality of the problem of health condition of children of senior preschool age; grounded the need of education of necessity to health saving among preschoolers; defined the influence of motor regime on health condition of children aged 5–6. It was certified that health condition of children in pedagogical aspect should be observed as value, system, process and result. It was proved that obvious is the need in formation of a new, based on the idea of health saving, child’s consciousness which require from pedagogues thorough selection of content, methods, means, principles, organizational forms which will ensure the necessary motor regime of preschoolers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11608
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Anatoliy Volchinskiy.pdfОсновна стаття705,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.