Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпейда, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorОпейда, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorOpeida, Liudmyla H.-
dc.contributor.authorОпейда, Артур Русланович-
dc.contributor.authorОпейда, Артур Русланович-
dc.contributor.authorOpeida, Artur R.-
dc.date.accessioned2017-01-31T13:05:23Z-
dc.date.available2017-01-31T13:05:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОпейда Л. М., Опейда А. Р. Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту «Віртуальний Луцьк») / Л. М. Опейда, А. Р. Опейда // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 2 (9). - С. 25-30-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11514-
dc.description.abstractЗі стрімким розвитком інноваційно-інформаційних технологій та широким спектром їх застосування, зокрема в туристичній сфері, виникають нові аспекти у формуванні позитивного іміджу міста, області, туристського регіону. Основним засобом на цьому шляху є створення й упровадження віртуальних 3D-турів, які здатні насамперед значно розширити коло потенційних споживачів турпродукту, роблячи доступними туристичні об’єкти для різних категорій населення, а також викликати неабиякий інтерес у потенційних інвесторів не лише туристичної сфери, а й інших галузей господарювання. Due to the rapid development and wide use of the modern innovative and information technologies, particularly in tourism, new opportunities in the formation of the positive image of the city, region or a tourist region arise. The study examines the impact of virtual tourism on the formation of the city’s positive image, as well as the expansion of potential consumers of tourism products and potential investors, not only in the tourism industry but also in the other sectors of economic activity. The aim of the study is to show the contradictions and conflicts in implementing of virtual tours and examine their role in the formation of a positive image of the city (based on «Virtual Lutsk» project). The results of the study show that developed and implemented virtual tours directly influence the formation of the positive image of the city, region, or a tourist region. Moreover, thanks to 3d tours, travels become accessible to different groups of people. The conclusions of the study recommend further research in this area, in particular by asking Internet users about their impressions of the 3d tours of the city or a region and studying of the impact of tourism on the formation of virtual tourist flows, new acquisitions and investments in the development of the city.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectтуристський імідж містаuk_UK
dc.subjectвіртуальний туризмuk_UK
dc.subjectвіртуальний турuk_UK
dc.subject3D турuk_UK
dc.subjectдестинаціяuk_UK
dc.subjectінвестиціїuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectthe tourist image of the cityuk_UK
dc.subjectvirtual tourismuk_UK
dc.subjectvirtual touruk_UK
dc.subject3d touruk_UK
dc.subjectdestinationuk_UK
dc.subjectinvestmentsuk_UK
dc.titleВіртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту «Віртуальний Луцьк»)uk_UK
dc.title.alternativeVirtual Tour as a Way of Creating of a Positive Image of the City (Based on «Virtual Lutsk» Project)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 2 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_2_7.pdf254,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.