Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11502
Назва: Актуальні проблеми сучасної комунікації в системі вищої освіти України
Інші назви: Actual problems of modern communication in Ukrainian higher education.
Автори: Ставицький, Андрій
Ставицька, Тетяна
Stavytskyy, A.
Stavytska, T.
Бібліографічний опис: Ставицький Андрій, Ставицька Тетяна. Актуальні проблеми сучасної комунікації в системі вищої освіти України / А. Ставицький, Т. Ставицька // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – Т.2. – с. 44-50
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 31-січ-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: вища освіта
higher education
комунікація
університет
викладач
студент
якість
communication
university
teacher
student
quality
Короткий огляд (реферат): У роботі доводиться, що відсутність змін часто пояснюється недоліками комунікації між всіма зацікавленими сторонами, зокрема, роботодавцями, викладачами та студентами. Показано, що провідну роль у реформуванні вищої освіти мають відіграти викладачі, що будуть проводити новий рівень комунікації як на вертикальному, так і на горизонтальному рівнях.Globalization and technology development have caused revolutionary changes in the global educational process. Unfortunately, Ukrainian universities use the old system of education based on simple transmission of information to students and checking its study. However, in today's job market such skills are no longer decisive, and employers are looking for graduates and their future employees with good ability to express their views in writing, speaking, effectively analyse information, work with various groups, and understand the competitive environment of global knowledge. Significant problems in financing universities, poor quality of higher education, the loss of competition present new challenges for the education community. In the process of investigation it was proved that no change is often attributed to deficiencies of communication between all stakeholders, including employers, teachers and students. It is shown that the teachers should play the leading role in the reform of higher education and carry a new level of communication both on vertical and horizontal levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11502
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ставицький А., Ставицька Т..pdf565,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.