Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11499
Назва: Досвід підготовки вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у зарубіжних країнах
Інші назви: Experience in preparation of mathematics teachers for innovative of pedagogical activity in foreign countries
Автори: Ачкан, Віталій
Achkan, V.
Бібліографічний опис: Ачкан Віталій. Досвід підготовки вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у зарубіжних країнах / В. Ачкан // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – Т.2. – с. 51-56
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 31-січ-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: підготовка до інноваційної педагогічної діяльності інноваційна
Preparation for innovative pedagogical activities
вчитель математики
інноваційні технології
teacher of mathematics
innovative technologies
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано досвід підготовки вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у зарубіжних країнах, зокрема, введення до навчального плану підготовки спеціальних навчальних дисциплін; формулювання у стандартах освіти вимог до підготовки вчителя математики здатного здійснювати інноваційну педагогічну діяльність. The article analyzes the experience of preparation of of mathematics teachers for innovative pedagogical activity in foreign countries. The main areas of expertise include: an introduction to the the curriculum for special education disciplines; creating conditions for the development of research skills and creative qualities of personality of students; in the formulation of standards of education requirements for the preparation of the mathematics teacher is able for innovative pedagogical activity. The pedagogical experience of foreign countries necessary for correlating to national characteristics (traditions, problems and contradictions), socio-cultural features that trends and challenges of training a teacher of mathematics at the present stage of development of education in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11499
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ачкан В..pdf499,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.