Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудзь, Катерина-
dc.contributor.authorGudz, E.-
dc.date.accessioned2017-01-31T10:44:52Z-
dc.date.available2017-01-31T10:44:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГудзь Катерина. Теоретико-методологічні основи впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітньому навчальному закладі / К. Гудзь // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – Т.2. – с. 64-69-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11495-
dc.description.abstractУ статті презентовано опис проблеми теоретико-методологічної основи впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітньому навчальному закладі. Особливу увагу акцентовано на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто та охарактеризовано цінність інклюзивної освіти для суспільства. Визначено проблему інклюзивної освіти в іноземних країнах. Також проаналізовано дослідження вчених щодо основних структурних елементів соціальної компетентності майбутнього викладача початкової школи. Окреслено та коротко охарактеризовано найбільш важливі професійні уміння вчителя початкової ланки, серед яких вміння здійснювати розвиток пізнавальних здібностей у дітей, організовувати процес навчання таким чином, щоб його учні навчались осмислювати отриману інформацію, вміли трактувати її, застосовувати в конкретних умовах, а отже, думати, розуміти суть речей, вміти висловити власну думку. The article examines the problem of theoretical and methodological foundations of installation of inclusive education in secondary school. We noted that fact the formation of readiness of future teacher of elementary school for interaction with pupils in terms of inclusive education is very important and actual nowadays. The value of inclusive education for society was examined and described in the article. The main problem of inclusive education in foreign countries was detected. Also we analyzed the main scientist’s research about major structural elements of social competence of future primary school teacher. The most important professional skills of teachers of primary school were outlined and briefly described. Among them there are: ability to carry out the development of cognitive abilities in children, ability to organize the learning process in such way that the pupils studied to reflect the information, know how to interpret it, use it in concrete conditions and as result know how to think, how understand the essence of things, how be able to express own opinion.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectinclusive educationuk_UK
dc.subjectмайбутній педагог-
dc.subjectфункція вчителя-
dc.subjectмолодші школярі-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами-
dc.subjectвиховання особистості-
dc.subjectfuture teacher-
dc.subjectteacher function-
dc.subjectjunior pupils-
dc.subjectchildren with special educational needs-
dc.subjectindividual's upbringing-
dc.titleТеоретико-методологічні основи впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітньому навчальному закладіuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of installation of inclusive education in secondary school.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гудзь.pdf488,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.