Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомашевська, Ірина-
dc.contributor.authorTomashevs’ka, I.-
dc.date.accessioned2017-01-30T09:01:13Z-
dc.date.available2017-01-30T09:01:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТомашевська Ірина. Портфоліо як засіб моніторингу дослідницьких компетентностей аспірантів / І. Томашевська // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – с. 112-116-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11482-
dc.description.abstractСучасні проблеми підготовки і атестації кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі передбачають пошук шляхів контролю за якістю та рівнем підготовки аспіранта, за формуванням його дослідницьких компетентностей. Ефективним механізмом діагностики та оцінки підготовки аспірантів є портфоліо, одночасно виступаючи складовим елементом самооцінки – рефлексії пошукувача з приводу процесу та результатів дослідження. Current problems connected with doctoral training and PhD candidates’ certification within the new doctorate necessitate searching for the new ways of quality assurance and monitoring their research competencies evolution. There many ways to carry out high quality monitoring and evaluation with innovative tools and instruments, among which the portfolio is considered as highly effective one simultaneously being a part of a candidate’s self-esteem and promoting his or her reflection of the research process and its results.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпідготовка кадрів вищої кваліфікаціїuk_UK
dc.subjectPhD candidates traininguk_UK
dc.subjectпортфоліо-
dc.subjectкомпетенції-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectдослідницькі компетентності-
dc.subjectособистісно орієнтований підхід-
dc.subjectportfolio-
dc.subjectcompetencies-
dc.subjectcompetence-
dc.subjectresearch competences-
dc.subjectperson centered approach-
dc.titleПортфоліо як засіб моніторингу дослідницьких компетентностей аспірантівuk_UK
dc.title.alternativePortfolioas a Tool of Monitoring Research Competences of PhDCandidatesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf289,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.