Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11478
Назва: Зміст підготовки аспірантів у вищих навчальних закладах України
Інші назви: Content of highly qualified scientific staff training in higher educational institutions of Ukraine
Автори: Ільницький, Роман
Процишин, Наталія
Protsyshyn, N.
Ylnytskyy, R.
Бібліографічний опис: Ільницький Роман, Процишин Наталія. Зміст підготовки аспірантів у вищих навчальних закладах України / Р. Ільницький, Н. Процишин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2016. - № 2 (304) : Серія "Педагогічні науки". - С. 44-52.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 25-січ-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації
highly qualified scientific staff training
аспірантура
вищі навчальні заклади
postgraduate study
higher educational institutions
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми змісту підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації в вищих навчальних закладах України протягом другої половини ХХ – початку ХХІ ст. На підставі нормативно-правової бази щодо змістового компоненту підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів у ВНЗ України робиться висновок про еволюцію основних складових цієї підготовки, а саме навчально-наукової роботи та практичної підготовки. The problems of highly qualified scientific staff training content in higher educational institutions of Ukraine during the second half of the XX –early XXI century are analyzed in the article. On the basis of the legal and regulatory system of scientific and teaching staff training content component in higher educational institutions of Ukraine there is made a conclusion on evolution of the main components of this training, namely teaching and research work and practical training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11478
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf325,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.