Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465
Назва: Жанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка)
Інші назви: The Genre-Intonational Sources of the Thematism (оn the Example of Creativity by Oleksandr Kozarenko)
Автори: Коменда, Ольга Іванівна
Komenda, Olha I.
Бібліографічний опис: Коменда О. І. Жанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка) / О. І. Коменда // Записки Наукового товариства імені Шевченка – Львів, 2014. – Т. CCLXVII: Праці музикознавчої комісії. – С. 252-283.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 24-січ-2017
Видавництво: Наукове товариство імені Тараса Шевченка
Теми: жанрово-інтонаційні джерела тематизму
інтонаційний образ світу
жанрово-інтонаційна модель
концентрований і розосереджений тематизм
структура й функції теми
мовно-знакова інтерпретація «чужого слова»
національна характерність
пріоритет мелодичного початку
перевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епох
театралізація
інтонаційні відкриття композитора
the genre-intonational sources of the thematism
intonation image of the world
the genre-intonational pattern
the concentrated and dispersed thematism
the structure and function of the theme
languagal-sign interpretation of «alien words»
national distinctness
priority of melody
advantage of the genreintonational sources of nonclassical epochs
theatricalization
the composer’s intonation discoverys
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено жанрово-інтонаційні джерела тематизму низки камерно-інструментальних та вокально-симфонічних творів Олександра Козаренка із врахуванням структурних та функціональних ознак музичної теми. Виділено характерні для композитора жанрово-інтонаційні джерела та інтонаційні комплекси. Відзначено основні тенденції у відборі жанрово-інтонаційних джерел, серед яких − мовно-знакова інтерпретація «чужого слова», національна характерність, пріоритет мелодичного початку, перевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епох та театралізація. Зазначено особливості синтезу вказаних джерел та інтонаційні відкриття композитора. Розкрито особливості процесу формування творчої індивідуальності митця. The article examines the genre-intonational sources of the thematism of chamber instrumental and vocal-symphonic works by Oleksandr Kozarenko. Author has made this, taking into consideration the structural and functional features of the musical themes. Typical for composer’s works genre-intonational sources and intonation systems are studied, among them–language-sign interpretation of «alien words», national distinctness, priority of melody, advantage of the genre-intonational sources of nonclassical epochs and theatricalization. The variants of synthesise of sources and the composer’s intonational discoveries are detected. The peculiarities of formation of the composer’s personality are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ntsh_komenda.pdf556,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.