Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorKomenda, Olha I.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:03:50Z-
dc.date.available2017-01-24T10:03:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоменда О. І. Жанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка) / О. І. Коменда // Записки Наукового товариства імені Шевченка – Львів, 2014. – Т. CCLXVII: Праці музикознавчої комісії. – С. 252-283.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 785.6-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465-
dc.description.abstractУ статті досліджено жанрово-інтонаційні джерела тематизму низки камерно-інструментальних та вокально-симфонічних творів Олександра Козаренка із врахуванням структурних та функціональних ознак музичної теми. Виділено характерні для композитора жанрово-інтонаційні джерела та інтонаційні комплекси. Відзначено основні тенденції у відборі жанрово-інтонаційних джерел, серед яких − мовно-знакова інтерпретація «чужого слова», національна характерність, пріоритет мелодичного початку, перевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епох та театралізація. Зазначено особливості синтезу вказаних джерел та інтонаційні відкриття композитора. Розкрито особливості процесу формування творчої індивідуальності митця. The article examines the genre-intonational sources of the thematism of chamber instrumental and vocal-symphonic works by Oleksandr Kozarenko. Author has made this, taking into consideration the structural and functional features of the musical themes. Typical for composer’s works genre-intonational sources and intonation systems are studied, among them–language-sign interpretation of «alien words», national distinctness, priority of melody, advantage of the genre-intonational sources of nonclassical epochs and theatricalization. The variants of synthesise of sources and the composer’s intonational discoveries are detected. The peculiarities of formation of the composer’s personality are defined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаукове товариство імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.subjectжанрово-інтонаційні джерела тематизмуuk_UK
dc.subjectінтонаційний образ світуuk_UK
dc.subjectжанрово-інтонаційна модельuk_UK
dc.subjectконцентрований і розосереджений тематизмuk_UK
dc.subjectструктура й функції темиuk_UK
dc.subjectмовно-знакова інтерпретація «чужого слова»uk_UK
dc.subjectнаціональна характерністьuk_UK
dc.subjectпріоритет мелодичного початкуuk_UK
dc.subjectперевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епохuk_UK
dc.subjectтеатралізаціяuk_UK
dc.subjectінтонаційні відкриття композитораuk_UK
dc.subjectthe genre-intonational sources of the thematismuk_UK
dc.subjectintonation image of the worlduk_UK
dc.subjectthe genre-intonational patternuk_UK
dc.subjectthe concentrated and dispersed thematismuk_UK
dc.subjectthe structure and function of the themeuk_UK
dc.subjectlanguagal-sign interpretation of «alien words»uk_UK
dc.subjectnational distinctnessuk_UK
dc.subjectpriority of melodyuk_UK
dc.subjectadvantage of the genreintonational sources of nonclassical epochsuk_UK
dc.subjecttheatricalizationuk_UK
dc.subjectthe composer’s intonation discoverysuk_UK
dc.titleЖанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка)uk_UK
dc.title.alternativeThe Genre-Intonational Sources of the Thematism (оn the Example of Creativity by Oleksandr Kozarenko)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ntsh_komenda.pdf556,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.