Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11459| Назва: | Хоровая школа как феномен социокультурного континуума (по материалам Украинского музыковедения) |
| Автори: | Марач, Олександр М. Марач, Александр Н. Marach, Oleksandr M. |
| Бібліографічний опис: | Марач О. Хоровая школа как феномен социокультурного континуума (по материалам Украинского музыковедения) / А. Марач // Актуальные проблемы высшего музыкального образования : научно-аналитический и научно-образовательный журнал. – Нижний Новгород : Нижегородская государственная консерватория (академия) имени М. И. Глинки, 2013. – № 1 (27). – С. 38–43. |
| Дата публікації: | 2013 |
| Дата внесення: | 23-січ-2017 |
| Видавництво: | Нижегородская государственная консерватория (академия) им. М. И. Глинки |
| Теми: | социокультурный континуум socio-cultural continuum исполнительская школа performing school хоровая школа choir school украинское музыковедение Ukrainian musicology |
| Короткий огляд (реферат): | Исследуется социокультурный аспект функционирования хоровой школы, которая трактуется автором как открытая методико-исполнительская система, удерживающая хоровую традицию как этнокуль-турный архетип в поливариантном социокультурном континууме. Предла-гаются варианты толкования понятий «социокультурный континуум», «исполнительская школа», «хоровая школа». Досліджується соціокультурний аспект функціонування хорової школи, яка трактується автором як відкрита методико-виконавська система, що утримує хорові традиції як етнокультурний архетип в поліваріантному соціокультурному континуумі. Пропонуються варіанти тлумачення понять «соціокультурний континуум», «виконавська школа», «хорова школа» |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11459 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| marach.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.