Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11459
Назва: Хоровая школа как феномен социокультурного континуума (по материалам Украинского музыковедения)
Автори: Марач, Олександр М.
Марач, Александр Н.
Marach, Oleksandr M.
Бібліографічний опис: Марач О. Хоровая школа как феномен социокультурного континуума (по материалам Украинского музыковедения) / А. Марач // Актуальные проблемы высшего музыкального образования : научно-аналитический и научно-образовательный журнал. – Нижний Новгород : Нижегородская государственная консерватория (академия) имени М. И. Глинки, 2013. – № 1 (27). – С. 38–43.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 23-січ-2017
Видавництво: Нижегородская государственная консерватория (академия) им. М. И. Глинки
Теми: социокультурный континуум
socio-cultural continuum
исполнительская школа
performing school
хоровая школа
choir school
украинское музыковедение
Ukrainian musicology
Короткий огляд (реферат): Исследуется социокультурный аспект функционирования хоровой школы, которая трактуется автором как открытая методико-исполнительская система, удерживающая хоровую традицию как этнокуль-турный архетип в поливариантном социокультурном континууме. Предла-гаются варианты толкования понятий «социокультурный континуум», «исполнительская школа», «хоровая школа». Досліджується соціокультурний аспект функціонування хорової школи, яка трактується автором як відкрита методико-виконавська система, що утримує хорові традиції як етнокультурний архетип в поліваріантному соціокультурному континуумі. Пропонуються варіанти тлумачення понять «соціокультурний континуум», «виконавська школа», «хорова школа»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11459
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marach.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.